Jag ska avfärga mitt hår

Jag har precis badat. Har precis tagit bort min turban och upptäcker till min förtjusning att min utväxt i håret är så rejäl så att jag skulle kunna vara med i en dålig skräckfilm! Katastrof! DAH! Men på tisdag så ska den bort!

Hela färgen ska bort faktiskt. Hör och häpna! Jag ska avfärga mitt hår! Mitt röda svall kommer att bli ett minne blott! Mitt röda hår som jag har haft sen i 8an. Det ska bort! Ja, för en kort stund bara. Sen ska det i en ny röd färg! Mkt rödare och snyggare än den jag har nu!
Så klockan 09:00 på tisdag så ska jag sitta i en frisörstol och se dum ut i 3 timmar. Sen på kvällen ska jag på julbord! FÅGEL FÅGEL FÅGEL!

Dagens i-landsproblem kanske? Ja, men hellre lite utväxt, än att vara fejkblond, eller vad säger ni? ^^ haha

Nu håller jag på att göra 1 kg köttfärssås! Låt det bli mat!

I morgon så kommer jag inte att vara anträffbar! Alls. På hela dagen. Icke! Ingenting! Först efter klockan 10 på kvällen! Och om ni möjligvis vill slå mig en signal halv 7 i morgon bitti, då jag är på väg till jobbet för att jobba hela dagen till 10 på kvällen.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0