Efter helgens besök!

Nu har precis Hanna och Una lämnat oss för att bege sig hemåt mot Göteborg och Skåne igen! Dom har tillbringat helgen hos oss, vilket innebar att växla pengar, shoppat och druckit vin!

Nu väntar en lugn dag och imorgon så börjar jag på mitt vik i Klara/Råtorp =) Är endast i 2 veckor, men det är bättre än ingenting! Chefen ringde och frågade mig om jag istället för viket ute i Skåre, ta ett vik i K/R, och det jublade jag glatt ja till!

Nej, nu ska jag sätta mig och inte göra någonting alls!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0