And he's home =)

Igår eftermiddag så kom Björn hem ifrån sjukhuset, medans jag jobbade och stod i! Fick vara i Skåre halv kvällen, men jag jobbade på och hann in till stan och med bussen hem! =)

Började direkt när jag kom hem och skruva isär ett bord för att skruva ihop ett annat! Byggde ihop hyllan vi ska ha i köket och sen somnade jag som en kattunge. Fort och smärtfritt.

Idag så har jag hunnit med att diska, slå in julklappar, ordna i köket, duschat (i kallvatten, då det inte fanns något varmvatten!), handlat, pyssla om Björn (hämta vatten, hämta mobil, hämta det och hämta det där) och nu håller jag på med mat, för snart ska jag dra iväg och jobba kvällen, och sen är jag tre-ledig!

Underbart inspirerande inlägg och fruktansvärt läsvärt och roligt med för den delen.

Min älskling är hemma och that's the only thing that matters! <3

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0