Vart ska jag börja...?

Just nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Ja, ut ska jag inte iallafall med tanke på att det regnar, men ^^ Har varit dålig med att uppdatera om mitt underbara liv, så tänkte ta igen det nu!

För det första så blev lasagnen göööörbra som jag gjorde i onsdags! Allt försvann direkt! Bosse var en hungrig karl! =)

Jag jobbade i torsdags, och efter en massa missförstånd så hamnade jag tillslut i Skåre där jag fick cykla hela dagen. Jag kände då hur min kondition försvann för en sisådär 7 år sen! Haha, jag var helt jävla slut! Men det gick bra ändå, jobbade bara till två så, och sen blev det att åka hem och se lite förändringar i lägenheten! Men det berättar jag om lite senare vad det var för något ^^

Var ute på banan igår också, där vi lekte lite sumobrottning och gladiatorspel! Jag vann! Några gånger iallafall ^^ (Bild- och filmbevis kommer!) Efter det så lämnade vi Una och Bosse på deras hotel och sen åkte vi hem för att göra oss i ordning inför kvällen!  Vi skulle på fin och dyr restaurang! Så vi gick till Lilla Martina. Maten var underbar. Det här kan jag rekommendera!:

  • Förrätt; Tonfisk
  • Varmrätt; Ryggbiff med bearneissås och tredagars pommes
  • Efterrätt; Vit chokladpannacotta med sorbet
Det var så jävla gött. Hittar inte riktigt ord för att beskriva det med. Men det blev bara godare och godare ju mer man åt. Himmelskt! Så Tack ännu en gång Una! Och Bosse såklart (även om jag har lagt på mig ^^)

När vi väl kom hem sen så satte jag och Björn (läs; jag) igång med förändringen i lägenheten! Klockan blev way to mkt innan vi lade oss, och nu är jag svintrött och irriterad och hungrig! Och så regnar det. Jävla oflyt hela tin!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

nyfiken blev jag...

2009-05-22 @ 11:08:20
Postat av: Elin

Lilla MArtina- Martina är uppifrå (eller hennes föräldrar rättare sagt) har du koll på det!!?

2009-05-22 @ 21:33:25
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0