Vart är Thomas?

En del har funderat på vart Thomas tog vägen sen vi möblerade om lite i vardagsrummet, och svaret har vi här!


Han står nu i sovrummet, i väntan på ett nytt boende! Nån som vill köpa honom? Nu har vi inte plats för honom längre! Vi har från början sagt 1900 :- för honom, men vi är redo att sänka priset nu, nån som känner sig manad?

Nu har svärföräldrarna lämnat oss, och är nu på väg ner till Skåne igen. Det har varit riktigt trevligt att ha dom här!



Och nu ska jag pyssla en massa i lägenheten och få i ordning allt, och sen så ska jag träffa Fia =)

Kommentarer
Postat av: mamma mia

ska jag sätta upp en annons på allköp..orm säljes? Annars så kan ni ju prova med grillad Tomas, kanske är en delikatess..

2009-05-23 @ 15:17:37
Postat av: Anonym

Meeen Mia.... grillad Tomas!!! Hm... du kanske vill smaka?? Nä usch å fy! Sätt upp en lapp vid boa, kanske finns nån dum turist som är intresserad!! :) haha :)

2009-05-23 @ 17:01:00
Postat av: Anonym

Hallå där vad får dig att antyda att turister är dumma

2009-05-24 @ 12:01:42
Postat av: Susanna

Turister är dumma <)

2009-05-24 @ 15:30:53
URL: http://susannaslife.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0