Vad är det som har hänt...?

Igår så var det pissväder och nu så är det så underbart som det bara går att bli! Har precis ätit frukost på balkongen! Inte helt fel! Ska göra mig iordning och ska sen ska jag och Björn dra ut till banan och jobba lite =) Jag har ingenting att göra när vi kommer ut på ett par timmar, men man kan ju alltid ligga och sola lite? Right? =)

Sen ikväll så blir det party, då Kim kommer ner till Karlstad! Ska bli kul att träffa henne, då det blir alldels för sällan måste jag säga!

Bjussar på en bild på Saaben och Martina, från när vi och Fia var i Bulgarien -06! Tyckte den såg lite somrig ut =) Ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Härlig bild du visade, ha det så kul ikväll o hälsa "kimmen".

2009-05-29 @ 12:27:59
Postat av: Sabiina

Haha sommriga :P? vi ser galna ut ^^ :P

2009-05-29 @ 16:29:13
Postat av: martina

Nej jag tycker att vi visar våra bästa sidor där.. hahhaha... Eller hmmm somrig vad ordet för denna bild..=)

2009-05-30 @ 18:20:16
Postat av: martina

Nej jag tycker att vi visar våra bästa sidor där.. hahhaha... Eller hmmm somrig vad ordet för denna bild..=)

2009-05-30 @ 18:21:02

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0