Utrota kvinnor från offentliga platser?

Tänk er, om man hade gjort det. Då hade det inte varit lika mkt skitsnack som det är nu. Eller så hade det varit ännu värre, men man hade aldrig fått reda på det, eftersom att kvinnorna inte får vara på offentliga platser. Tänkvärt? Nej, inte direkt, men läste ni det? Ja, det gjorde ni.

Då kan jag nog fortsätta i samma tråkiga, stämning! ^^

Björn kom hit  vid halv 12 igår kväll med 4 grabbar ifrån Örebro. Dom spelade ölyatzy och var väldans högljudda! Men vid halv 2 så gick dom och då kunde jag och Björn gå och lägga oss! Gött =)

Nu ska jag ta mig ett bad och ta tag i det jag ska fixa idag!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Nej precis jag vet hon är helt dum :p Undrar om hon heter Lisa egentligen o om ja skulle känna igen henne ^^ Nej det gjorde jag inte :p Haha så när jag gick från nöjes såg jag att jag fått sms från dej med :p Jag som kollade efter er ^^

2009-05-05 @ 12:34:55
URL: http://freedrika.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fredrika, hur kan du tycka att Lisa är helt dum du känner ju inte henne?

2009-05-05 @ 19:25:52
Postat av: Susanna

Hur kan Lisa säga att Fredrika är helt dum om hon inte känner henne?

2009-05-05 @ 19:48:54
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har Lisa sagt det? Då är de alltså lika osmarta bådan två när de skriver så. Men måste man som bloggare inte tåla lite påhopp?

2009-05-05 @ 22:50:31
Postat av: Anonym

Har Lisa sagt det? då är dom ju lika osmarta båda två. Men som bloggare måste man ju tåla lite påhopp, eller hur?

2009-05-05 @ 22:52:31

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0