Upp och hoppa, det är en underbar morgon!

Ja, uppe i ottan och tvättar, det är man! Tänkte lägga mig efter att jag hade stoppat i första maskinen, men av någon märklig anledning så är jag pigg! Vilket iofs är bra, för tänkte ta tillvara på dagen och städa! Men det kanske inte är så populärt att börja dammsuga halv 8 på morgonen? Men det vore faktiskt onödigt att städa nu innan vi har gjort oss av med soffan och tvbordet! Sista chansen nu! Vem vill ha soffan?

Igår kväll så satt jag och min man och gick igenom en himlans massa papper och sen blev det tacos för hela slanten! Och som Björn sa; -När man var liten, varför värmde man alltid tacosskalen i ugnen för?
Ja, varför gjorde man det? Varför slängde man inte bara in skalen i micron?

Nej, nu ska jag göra mig en smoothie tänkte jag (dah, kan jag bli mer bloggerska?) och sen ta tillvara på det undebara vädret som vi har idag =)


Kommentarer
Postat av: Baso

Det är nog rätt illa att du faktiskt samlat ihop länkar till varenda en och deras smoothie också -.-

2009-05-20 @ 09:55:37
URL: http://www.baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0