Tvi vale för vädret!

Idag har det varit ett riktigt trist väder! Regn och blåst och rusk! Tvi vale! Måste väl bara säga att nu har vädret blivit fint igen med blå himmel! Har hört att det ska vara riktigt fint väder under helgen, och det låter finfint det!

Roadtrip till Kristinehamn och sen till Deje stod på schemat idag och så lunchade vi på Ikea för att sen fixa lite småsaker och sen dumpade Björn mig! Ja, i lägenheten alltså med andra ord.



Björn pratade i telefon mkt under våran roadtrip!



Jag var nästan osminkad och hade lite smått tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Baso

Björn är söt :D

2009-05-28 @ 19:20:29
URL: http://Baso.nu
Postat av: Baso

Kan man få honom?

2009-05-28 @ 20:27:48
URL: http://Baso.nu
Postat av: Björn

20 kr timmen. :)

2009-05-28 @ 22:26:58

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0