Tar salt bort ugnen?

Jag städar. Ja, jag vet. Jag har varit hemma hela dagen och inte gjort ett smack. Och först nu städar ja. Men var glada att jag nångång under dagen tar tag i det iallafall.

Jag ska skura ugnen. Det är massa fastbränt i den som inte vill lossna. Jag har haft vatten på det. Sprayat fettlösande på det. Förbannat den med svinto, som för övrigt inte hjälper. Jag tog sedan saltkaret och vräker på en massa och går sen ut ifrån köket. Wtf? Hjälper det? Vart fan fick jag det ifrån?



UPPDATE!
Saltet bildade en extra beläggning på den andra skiten. Mission: failed!
Jag hällde på olja nu!

Kommentarer
Postat av: Robban

Hahahaha, vart i h-vete fick du att salt skulle hjälpa ifrån? ^^

2009-05-12 @ 11:29:32
URL: http://waytoogoodforyou.blogg.se/
Postat av: hanna

h2O + diskmedel - spraya, sätt på ugnen ett tag - torka - Klart! (tror jag) man har väl kollat på rent hus;)OBS tar inte på mig ansvar för ytterligare eventuella misslyckanden

2009-05-19 @ 16:35:06

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0