Sol, glass och skitsnack!

Idag vid tvåtiden så träffade jag Fia borta vid konsum där vi införskaffade oss lite godis och glass! Vi spatserade sedan hem till mig där vi placerade oss på balkongen och avnjöt av glassen och njöt av solen! Snackade en massa skit som bara tjejer kan och skrattade en massa! Precis vad som behövdes!

Har glömt att berätta att när Bosse och Una kom så hade dom även med sig en dammsugare! Som är helt ny! Inte helt fel, då jag vet att den är svinbra! Haha, vi byter dammsugare som folk byter underkläder! Vilka kan skryta med den bedriften? ^^

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, då det blir en tidig morgon för mig i morron. Måste gå upp en halvtimme tidigare en vanlgt då jag måste ta en buss vid kvart över 6, för att hinna bort till Skåre tills klockan 7! Men nu blir det tv!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0