Skjuten

Idag så jobbade jag på banan. Jag fick hålla i en mångkamp och bytte av Björn på 2 paintballgrupper! Det ni! Varav den sista gruppen hade nåt undermedvetet emot mig! Dom sköt mig 2 ggr! En gång på handen och en gång på höften. Det gör ont. Fruktansvärt ont. Handen är ok men höften. Tvi vale vilket jävla märke jag har fått! Tar kort sen eller nåt så ni kan lida med mig! Kom ihåg att det var på cirkus 4 meters avstånd. Pain is not pleasure!

Håller nu på och gör mig iordning för att gå på party! Så borde inte sitta här, utan göra mig i ordning, och det ska jag göra nu! Mors!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA... När vi hade Paintboll grejer spelade jag och Pierre för ovanligheten samtidigt, och tillsammans... Och i samma lag.. Då sköt han mig på vaden...Nääääära.. Det gör verkligen ont.. Men tur att det går över.. ;o)

2009-05-29 @ 21:09:35
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0