Ryggvärk och brännande smärta!

Igår så jobbade jag som sagt ute på Örsholmen och agerade lekledare medans en massa (med betoning på massa) småbarn fick prova på sumobrottning! 4 timmar i stekande sol utan skugga och utan solsktddskräm resulterade i ett par röda och brännande armar! Upptäckte nu i morse också att benen också fick ta stryk. Aj. Som fan.

Skulle även ha jobbat idag, men när min kära klocka ringde en sisådär 05:50 i morse och jag skulle sätta mig upp, ja då fan brände det till i ryggen! Det gjorde sisådär svinont och var helt säker på en muskelbristning och jag lade mig ner igen och kände då hur även armarna protesterade. Sjukanmälde mig och somnade om. Ryggen känns bättre nu, men gör fortfarande ont i kombination med armarna och benen. På armarna känns det som att huden har blivit för liten och så fort jag rör armarna så försöker jag tänja ut huden. Det uppskattas inte!

Har varit och köpt mig solskyddskräm nu som jag hysteriskt kletade in mig i! Blir att vara inomhus idag så jag inte bränner mig mer! Ta det lugnt så jag kan jobba i morron! Alltså, jag blev riktigt ledsen över att jag inte kunde jobba idag. Fattar ni hur bra betalt det är? Tvi vale! Men hälsan får väl kanske gå först. Och sen så säger Pernilla att jag inte har något liv så jag får väl sitta här hemma och invänta nästa jobbdag! =)

Nej nu ska jag göra mig en smoothie!



Jag i Bulgarien 2006, då min kropp också protesterade mot solen och gav en röd, fin färg överallt. Den färgen finns nu även på mina armar.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0