Rubrik?

Har inget vettigt att skriva alls nu egentligen. Eller, igår kväll så åkte jag och Björn till Ikea för att bara titta lite. Vi kom hem med en ny tvbänk och 2 "tavlor" som egentligen var bordsskivor, men vi tänkte skruva upp dessa röda ting på väggen istället! Nu måste vi bara bli av med vårat gamla tvbord och våran överblivnina soffa tills i morron, då vi får storbesök ifrån skåne alá Una och Bosse!

Ingen som vill köpa våran soffa?



Annars blir det tippen för den! Och det vore väl fruktansvärt ovärt, right? ... RIGHT?

Nej, nu har jag inget mer vettigt att skriva. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: mamma mia

inte tippen, bättre med myrorna eller solareturen eller något liknande.

2009-05-19 @ 17:36:45
Postat av: Una

Ska bli jättekul att få träffa er båda imorgon!!!!

Ibland är det bra med "storbesök" det blir fixat en massa...så är det för mig oxå.

Kram Una

2009-05-19 @ 18:44:03

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0