Roadtrip och Valborg!

Igår så var det Valborg, och jag och Christine följde med Fia på äventyr på dagen! Vi åkte en massa fel, fikade men tillslut så kom vi hem, efter många om och men, men det var en lyckad roadtrip! Senare på kvällen så begav vi oss ut till Fia på Skoghall för att grilla och förtära alkoholhaltiga drycker! Maten var underbart god och vi satt ute i det fina vädret och sköljde ner den underbara maten med lite öl och cider! Christine, Stina och två kompisar till dom kom även lite senare och anslöt sig till oss, då vi spelade Kubb! Mitt lag vann och sen gick vi in! Bussen var en kvart försenad så Björn fixade så vi fick åka gratis buss! (Det kanske finns en anledning att han får vara min pojkvän trots allt? ^^) Sen spatserade vi hemåt och när vi kom hem så åt vi lite mat, och sen däckade vi i sängen och nu sitter vi här och ser fula ut tillsammans!


Det var en riktigt lyckad Valborg måste jag säga, med trevligt folk och god mat! Bra stämning och mkt skratt! Vädret är lika underbart idag som det var igår! Men nu blir det att laga mat, skaldjurssås med pasta, och sen handla och städa! Ha det bra!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0