Övertid och gladiatorspel!

Igår, så jobbade jag. Först 3 timmars avlastning och sen jobb till 22:00! Eller, jag skulle få ha gått hem 21:00 eftersom att jag började en timme tidigare. Halv 9 så får jag åka till Skåre och hjälpa dom. 23:00 (dvs, en timmes övertid!) så anländer jag till kontoret, där larmet skrämmer skiten ur mig och som jag sen även tror jag fick att tjuta ordentligt!

Idag. Chaos hela dagen. Banan på morgonen och sen en tripp till Filipstad där vi skulle fixa mångkamp! Det gick bra och sen åkte vi hemåt dig, lasta av och sen hem! Jag tog ett bad och Björn åkte och köpte sushi. Som jag inte tyckte om! Det var inte konsistensen för er som tror det, utan smaken. Blev riktigt förvånad själv, trodde jag skulle tycka om det, men icke!

Och så ska jag tydligen jobba ikväll i Skåre också. Får väl se hur mkt övertid det blir ikväll. Jag kräver mkt pengar!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0