Nu kommer den!

Nu kommer uppdateringen som ni alla har längtat efter! Känner mig betydligt piggare nu efter en ordentlig natts sömn. Och av powernapen som jag och Björn tog igår kväll ^^

I fredags så var jag en snäll och duktig flickvän. Det var ungdomsmässa i Racketcenter vid Våxnäs. Chaos Paintball skulle också vara där, och visa upp sig. Bland annat genom en stor, jävla bana där folk skulle få spela paintball. Då min man är ac på Chaos Paintball, och behövde hjälp, så ställde jag upp. Ett mycket dåligt val av mig! Varför? Här kommer mina motivationer!

  1. Klockan var 8 på morgonen när vi började.
  2. Nätet som vi skulle sätta upp vägde ton.
  3. Och det blev inte bättre av att det började blåsa så utav helsike!
  4. Det började molna på.
  5. Det började regna.
  6. Det blåste istappar ifrån himlen helt enkelt.
  7. Dessa kombinationer är inget jag rekommenderar.
Jag var totalt genomfrusen, och ville bara hem och ta mig ett bad. Men icke. Då blev det att köra hem en snabbis i den lilla bilen, tillbaka, frysa lite mer, ut till banan, frysa ännu mer, in till stan, in på mässan, där det tack och lov var underbart varmt och det fanns en kiosk där inne med korv! Jag åt två. Direkt.

Inne i mässhallen var det totalt öde. Inte en enda jävla människa i stort sett. Men jag förstår det. Mässan var riktad mot ungdomar. Folk på gymnasiet. Folk på gymnasiet gick i skola under dagen, och vill nog ändå inte betala 50 kronor för att komma in på en tråkig mässa (vem tycker att mässor är roliga?)

Sen lämnade jag hallen och fick åka gratis buss in till stan, men missade min buss hem med 1 min så gick hem.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0