Maskeradfest!

I fredags så hann jag vara hemma i en sisådär 10 minuter innan jag fick pallra mig in till stan igen, gick en vända till systemet, och mötte sen upp Björn som hämtade mig och då åkte vi ut till Henstad, där min syster och massa människor skulle ha maskeradfest! Jag ville ta kort på dom!
Dom kom dit, dom kom inte in, då Linas kära bror hade låst dörren, fastän han inte skulle göra det, så jag knäppte lite kort! Haha






Min syster är Ariel, och det är jag som har sytt den superporriga Stjärten! Och jag låter allting avslutas med en bild på Tea, som var cowboy!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0