Jävla tjejer!

Hur, jag upprepar, hur orkar man sitta och lägga energi på något så otroligt onödigt och omoget som det finns folk som gör? Nejnejnej, usch för omogna människor!

Jag har varit frisör idag! Eller, först så var jag hos optikern och blev några hundralappar fattigare, tog en fika med Christian, fixade med knappar till overallerna och sen banken! Sen spatserade vi hem till mig och Björn, där jag klippte honom, med min kökssax! Sen gav jag honom lite slingor i håret, och slängde samtidigt i det blonda i håret, för att göra det rödare. It was. Great! =)

Har även använt dammsugaren idag och städat lite, och även lagat mat! Så jag vet hur man städar, lagar mat och är en bra flickvän (?) till skillnad från den här tjejen.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0