Jag vet vad jag gjorde förra lördagen!

Jag vet! För det var igår, och igår så jobbade jag! Jävlar i min lilla låda vad trött jag var, men jag lyckades, och jag klarade av hela dagen! Kände av hade svinont i mina armar efter mina kraftansträngningar dagen innan, och dagens jobbigaste var att lyfta en toastol. Dagens roligaste, kan jag inte berätta om! Men det innehåller polisen och hjälp! haha

När jag hade slutat så spatserade jag bort till Preem och underhöll Fia några timmar. Var så trött stundvis så jag kunde ha somnat på golvet där, men jag lyckades hålla mig vaken! Gick hem vid halv 5 typisch, men tänkte att det vore onödigt att ta sig en powernap då, för då skulle jag aldrig kunna somna senare på kvällen. Björn kom hem, vi åt mat. Halv 8 så intog vi sängen och jag vaknade halv 10, då Björn väckte mig. Haha, så jävla kul! Jag var då helt inställd på att det var morgon.

Björn - Du måste vakna nu.
Jag - Vad är klockan?
Björn - Halv 10.
Jag - Oj, då har du fått sovmorgon.
Björn - ???
Jag - Jämfört med dom andra dagarna alltså.
Hahahaha, jag var helt inställd på att det var morgon, men ändå så var jag medveten om att jag sov med kläderna på och att jag fortfarande var lika trött och att det var kväll. Haha

Idag så vaknade jag vid 10, och kände mig utvilad! Ska jobba kvällen idag, 16.00 - 22.00, så måste ta tag i diskandet här, men först så ska jag se till att mina ägg kokar klart så att jag får lite frukost!
Så, nu har jag uppdaterat er om de viktigaste händelserna, tror jag!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0