Jag har inte haft tid...

... att uppdatera om mitt hektiska liv! Igår så var jag och Björn ute på banan hela dagen för att sen skynda hem och byta! Skulle iväg på 21-års fest, då Christine och Stina har fyllt år! En taxiresa senare så kom vi endast en timme och 20 minuter försent! Fick mat, bål och tårta där, och vi åkte senare in till stan där vi spelade bowling på Score! Jag vann första omgången men andra omgången tänker jag inte ens kommentera ^^ Sen gick vi till Ankan och så avrundade jag och Björn kvällen lite efter 1, då vi skulle upp tidigt idag igen för att jobba på banan. Men det var en rolig och trevlig kväll! Tack tjejer för att vi fick komma =)

Jag är totalt slut nu! Varit en hård dag på banan (speciellt för mig som aldrig rör på mig i vanliga fall) Eurovision song contest ikväll blir, även om jag sa från början att jag inte skulle se det då jag hatar bidraget som vi från Sverige skickar iväg, men jag kan bara inte missa det! Finlands bidrag är det bästa, så kan väl låtsas att dom är vårt bidrag? Typiskt bara att programmet slutar 12, då jag ska jobba 7 - 16 i morron, då på hemtjänsten!

Jag provade även på kängruboxning förut, fast utan boxning och mest dansande.


Det var Björn som filmade, så vi skyller på honom att ni måste vrida nacken ur led för att kolla på klippet ^^

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0