Jag fann någonting!

Min syster har varit här idag, och jag har sytt hennes maskeraddräkt! Vad hon ska vara det får ni se på fredag, då jag ska träffa allihopa inne i stan och ta lite kort på dom. Har jag bestämt att jag ska göra. Så det så!

Min man har varit på stuntutbildning idag (Det här jobbet är klaaart mkt coolare än pixation!) och han är nu på någon uteservering eller dylikt inne i stan och pimplar öl. Jag dricker vatten, äter smörgås och kollar på Seinfield. Som jag för övrigt tycker är väldigt bra. Nån som vill anteckna? ^^ Hm, jag borde bädda sängen, då jag tvättade sängkläderna idag. Ja, ni ska vara glada över att jag upplyser er om denna viktiga händelse i mitt liv.

Fann 2 kort ifrån i lördags hos Saaben, som Stina har tagit som jag nu snor, bara så där, och lägger in i min blogg. Tack Stina!



Bara för att jag och Saaben gör oss så jävla bra på bild!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0