Idag har jag odlat vuxenpoäng!

Idag så har jag tillbringat min dag med min mamma! Vi har varit och ätit på Ikea, köpt mus till Thomas och handlat mat! Och sist, men absolut inte minst, så köpte jag faktiskt, hör och häpna, blommor! Och inte vilka blommor som helst, utan blommor att ha i en blomlåda på balkongen! Åhåjaja, så nu minsann så är det en blomlåda på balkongen med en massa blommor i, en tomatplanta, en Belli (or something) och en basilika! Nu har mina vuxenpoäng skjutit i höjden gott folk! Men ni kan ju inte förneka att det inte blev fint? Och bordet, är det som jag och Björn införskaffade oss för någon vecka sen!





Och bilderna är för övrigt tagna med min mobil =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0