Hur mkt handlar ni mat för?

Själv så handlade jag och Björn mat för 1400 spänn förut! Det var... en upplevelse det med! FJORTONHUNDRA RIKSDALER! Det är ju helt galet!

Idag så jobbade jag och nu så är jag trött! Björn tar en dusch just nu och jag ska gå in i köket och göra i ordning! Vi ska äta räkor lite senare, och sen avsluta med ost och kex! Kanske tar lite vin till och så kommer vi att somna båda två innan 9 antar jag! (yes, jag vet att klockan är två minuter i nio nu) så trötta som vi är!

Kollade på Eurovision igår, och tyckte verkligen inte att Norge var bäst, utan det var Finland! Jag sa från början att Malena var helt jävla fucked up fel att skicka iväg, då hennes låt är dålig. Sjukt dålig!

Nej hörrni, vad har ni gjort idag? Har ni också beklagat er över Eurovision?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0