Helt slut

Jag är helt slut. Jag tänker inte svara i telefon ifall nån ringer till mig, för jag orkar inte. Jag ska ta mig ett bad nu och glömma dagen. Typ. Det har varit den tyngsta, mest ansträngande och jobbigaste dagen i hela mitt liv på hela den här veckan! Jag tänker aldrig ta i det där nätet igen.

Nej, ni får en bättre beskrivning av min dag sen. Om jag orkar. Jag vill somna nu, och sova sova sova. Men det får jag inte. För jag ska jobba i morgon. Va fan fortsätter jag skriva för? Jag orkar inte! Hejdå!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0