Hah! Jag hade rätt och du hade fel!

Hah! Säger jag bara! Hah! Hah hah haaaah! Jag hade rätt och du hade fel!

Gjorde precis ett test på Facebook. Eller test och test. Jag kollade hur mitt namn ser ut på japanska! Och det ser ut precis så som tatueringen på mitt ben! Så hah, du man, som jag inte kommer ihåg vid namn nu, som påstod att det inte stod Susanna på mitt ben!

Mr X: Jag kan japanska, och det står inte Susanna på ditt ben.
Jag: Nähä? Vad står det då?
Mr X: Nej, men det finns 2 olika stilar som man använder inom japanska.
Jag: Jaha? Men vad det står då?
Mr X: Jag kan japanska, och det står inte Susanna där. Det är inte rätt.
Jag: Eh, det är en japan som har skrivit det?
Mr x: Då har han lurat dig, för det står inte ditt namn där.
Jag: Nähä?! Men vad står det då om det nu inte står mitt namn?
Mr X: Jag kan japanska och det står inte ditt namn
tystnad
Jag gav upp där.

, HAH, på dig!



Om du inte vet vad du snackar om, så håll käften och gläd resten av världen med din tystnad! Verkar som det bara är jag som fattar vad jag snackar om eller hur?

Och just ja! Jag har några teorier på en människa som har kommenterat, på samma ip-adress men med olika namn. (ni vet väl att jag ser era ip-adresser?)
Tänkte då på kommentatören; D B
Mina teorier:
DB =
  • Dum Blondin
  • Desperat Blomkål
  • Diskande Brodern
  • Disco Bruden
  • Dumpad Bäver
  • Dr Bombay
  • Dömande Bög
Men snälla, säg inte vem du är! Jag vill gissa mig till det! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

haha, han som kunde japanska var rolig han :P

Jag tror DB står för Dr bombay (H)

2009-05-27 @ 18:40:48
Postat av: Anonym

Vi är anonyma för varandra, är bara läsare som hittat din blogg bland alla andra bloggar. möjlit att vi fortsätter att läsa men ska inte komentera mer för du verkar inte tycka om det. /D B

= > Desperata Blomkålar passade mig/oss bäst

2009-05-27 @ 20:11:08
Postat av: Susanna

Men snälla nån. Det är väl skillnad på att kommentera och att kritisera? ^^ Och för er som inte fattar, så är jag ironisk och sarkastisk i allt jag skriver i stort sett! Men vill du inte kommentera, så slipper du! Jag tänker inte tvinga dig.

2009-05-27 @ 20:23:32
URL: http://susannaslife.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0