För tillfället...

... så är jag fullkomligt och otroligt hungrig så det finns inte! Men min käre man håller på med maten ute i köket, som förvisso inte gör saken bättre, då jag känner lukten av thai-kycklingen!

Har varit otroligt oproduktiv idag! Jag hade storslagna planer för dagen! Jag skulle städa! Dammsuga, skura, damma, skaka mattor, torka väggar, diska, tandborstskura handfaten och allt sånt där! Jag hade en livlig diskution med min hjärna!

Jag: Jag måste städa nu!
Hjärna: Det är för fint väder för det
Jag: Men om jag inte städar nu så blir det ju aldrig av!
Hjärna: Du kan spela spel på datorn istället
Jag: Men det kan jag göra hela tiden!
Hjärna: Det är jobbigt att städa
Jag: Jo, det är det, men jag borde verkli...
Hjärna: Du orkar inte.
Jag: Nej, kanske inte..
Hjärna: Du kan inte.
Jag: Jag kan inte
Hjärna: Sitt framför datorn istället
Jag: jag sitter framför datorn istället.

Jag har en viljestark hjärna som lyckas manipulera mig. Fan ta den!
Men jag spelade iallafall lite gitarr.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0