Fan va dåligt!

Jag har verkligen försökt att le och jag har försökt att se det bästa i det hela! Men jag orkar fan inte mer nu! Det är för mkt! JAG HATAR REGN! Och disk. Jag fattar inte hur disken bara växer genom att man bara tittar på den. Och nu ser min käre sambo till att vi får mer disk, då han lagar mat.
Hmpf, så mkt som vi handlade för igår, så hoppas jag att han sparar och reder ut allt med vatten och redning!

Ska iväg och äta mat med pappa runt 3 sen och får väl försöka hoppas på att vädret har blivit bättre tills då! Nej, nu ropar min man på mig ifrån köket! Ha det!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0