Dret!

Jag sitter och spelar gitarr och av någon märklig anledning så låter det ganska bra! Men jag har nu en väldans värk i mina vänsterfingrar. Sitter och försöker komma på bra låtar som man kan spela och sjunga till sommaren. Ni vet, man grillar, dricker lite och sitter och sjunger tillsammans! Ja, ska ju även ha med gitarren till Arvika i år igen, måste bara stränga om den (spännande och intressant fakta!)

Nu bjussar jag på lite bilder från när jag, martina, fia och Saaben var i Bulgarien 2006.




Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0