Dagens vilda äventyr!

Först och främst så vill jag tacka för alla snälla och söta kommentarer! Vet ni vad? Jag är egentligen blond!

Idag så har jag jobbat och har precis kommit hem efter en hård dag i Skåre! Kände mig som värsta turisten där, för hittade ingenstans! Kärlek till GPS säger jag bara! Men åkte fel en gång iallafall och var tvungen att backa och ha mig medans folk skrattade åt mig och jag tvingade en buss att backa! Haha. Jag bjöd på det, tänkte jag medans jag fejkade ett leende till busschauffören och förbannade GPS:en. Måste ha sett lite fult ut, när jag tänker efter ^^ Blev himlans glad över att jag fick gå några minuter tidigare så jag hann med bussen som gick fem i 10 istället för den som gick fem i halv 11. Gött mos! Och jobb i morgon blir det också! Men bara till 12! Sen ska jag hem och färga min utväxt!

Och till anonym som funderade på om jag har haft grönt hår; så stämmer det! Här bjuder jag på en naturlig bild av mig!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Men ge dig! Nu får du skriva nått mer som jag kan bli jätte arg/förkrossad och ta åt mig för.

Du gillade ju det ^^

2009-05-26 @ 23:32:27
Postat av: Susanna

Förlåt Pernilla. Jag ska försöka tänka ut nåt riktigt smaskigt :P

2009-05-27 @ 12:40:07
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Pernilla Andersson

Bra jag väntar med spänning :D

2009-05-27 @ 15:31:12

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0