Dagens uppdrag!

Idag så ska jag göra mkt! Håller nu på och tvättar (helt otrolig jag vet!) Har precis gjort mig en smoothie bestående av banan, hallon, passionsfrukt och tropisk juice = smaskens! Kokar även ägg, då jag kände att en äggsmörgås inte skulle vara helt pjåkigt!

Jag ska även hjälpa min syster idag med hennes maskeraddräkt, och jag hade tänkt att hinna städa lägenheten! Jag slängde in en köttbulle till Thomas, för han ser hungrig ut. Varför ignorerade han den? Jag värmde den ju och allt till honom! Kräsne jävel!

Kommentarer
Postat av: Baso

Tror inte den sparkdräkten existerar längre :P

2009-05-04 @ 12:23:49
URL: http://www.baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0