Dagen med mamma! =)

Idag har jag tillbringat min dag med mamma som har varit nere i storstaden! =) Vi har shoppat på Gengåvan och varit inne och irrat på systemet! Har även införskaffat skor och 2 linnen!

Var även och åt mat på Ankan idag med hela tjocka släkten! Mamma, Jea, Björn, Jag, Mormor och morfar, moster och kusin Bea! Åt ihjäl mig (det var buffé, dah!) och sen avslutade vi dagen med att fika hemma i lägenheten. Vi har växlat mellan att springa och gå, då vädret har växlat mellan regn och uppehåll! Men för tillfället så är det strålande sol, men med en förjävlig blåst! ^^

Är helt slut nu, och tänkte sätta mig och spela lite gitarr ett tag, sen ta mig ett bad! Ska sen laga nåt smaskigt till att Björn kommer hem ifrån jobbet! Ska även ta och passa på att nu säga Grattis till Sofia som konfirmerar sig på söndag i Göteborg, som jag och Björn tyvärr inte kan närvara på! Hoppas även på att det gick bra för Mirja igår på hennes intagningsprov för Rocklinjen, samma som jag gick förra året, på Geijerskolan!

Men nu blir det att ta till gitarren

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0