Bekännelse

Nää, det blir ingen bekännelse här. Om man inte vill veta att jag har jätteont i mina hälar och kan knappt gå på dom. Smarrigt värre! OCH det beror icke på klackar eller dylikt! Det är bara så att nåt måste ju vara fel hela tiden, jag kan ju aldrig få må bra/vara smärtfri. Menmen, nån ska va dras med detta helvete också, så varför inte jag?

Jobbade idag på 4 timmars sömn. Not.Ok.
Firade Martina igår. Tårta, sång och sen krogen. Behöver inte säga nåt mer där!
Kom fram en kille till oss när vi stod och väntade på folk.

Kille: Är det ok om jag väntar här med er?
Jag: Eh, jo men visst! Gör det du!
Kille: *pekar på mig* GOTH! Eller hur?
Jag: Åh, du kallade mig inte emo!
Kille: Tack! (???)
Jag: Hm.. Varsigo?

Jag undrar samma sak som ni.
Varför sa han tack?

Jag var sjukt trött förut när jag kom hem ifrån jobbet. Gick och lade mig en timme tänkte jag, för att sen se på reprisen av Desperata, då jag missade det i tisdags för jobb! Men jag var så bövelens trött så jag vägrade gå upp och fortsatte sova! Får kolla på avsnittet på kanal5.se istället. Är fortfarande galet trött, men jag får inte lägga mig före halv 10 säger Björn!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0