Avundsjuka?

Idag när jag kom hem från jobbet, så hade min t-shirt som jag har beställt kommit! Sweet! Nu ska jag bara prova och sy in den ^^ Är sjukt trött och svinigt hungrig, så tänkte laga lite mat! Sova kan jag göra sen! Ska även färga min vackra utväxt planerade jag!

Vet ni vad? Jag tror att folk är avundsjuka på mitt och Björns förhållande.
Då får ni vara det! Prioriterar saker nu som jag anser vara bättre och viktigare än vissa saker, och det är jag stolt över!
Titta mamma, jag håller på att växa upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att folk inte kan vara glada för andras skull. var rädd om erat förhållande, finns inte många som har sånt fint förhållande!

2009-05-27 @ 13:31:10
Postat av: Björn

Denna anonyma som skrev. Vi vet att du jobbar på DialOn! mohaha!

2009-05-27 @ 14:45:36
Postat av: mamma mia

jag är stolt över dig, fortsätt växa upp o ta väl hand om Björn. men din "nya shoppingvagn " är väl nästan pro-varning..hihi..visa den gärna på bloggen.

2009-05-27 @ 18:56:27
Postat av: ja det är evelina :P

2009-05-28 @ 09:30:44

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0