Tralala

Nu har jag äntligen färgat bort min utväxt! Håller med Pernilla, den var ju nästan grå innan! ^^ Gött att bli av med den! Även om hela badrummet blev rött och missfärgat! Haha.

Jag somnade som en stock förut i soffan. Var helt utslagen! Hade mobilen på bordet, den var iofs på ljudlös, men 2 missade samtal hade jag när jag vaknade, och bordet var kanske 3 dm ifrån mitt huvud? Haha. Fick lite panik när jag vaknade också, då det första jag ser på tv är Grey's, som jag vet går klockan 21:00 på onsdagar! Men då kollade jag på klockan och upptäckte att det bara var ett gammalt program som visades! Sisådär 20 i sex på dygnet.

Ska ta och ta upp kyckling nu, tänkte göra wok tills Björn kommer hem ifrån jobbet! Är jag inte en underbar fru så säg?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0