Ännu en underbar dag!

Eller inte! Fyfan nu vräker regnet bara ner! Skit å dret å dyng å lort! Känner mig ganska glad  nu över att jag inte följde med ut till banan idag, utan sov istället!

Men ska snart iväg på en roadtrip med Björn! Spännande värre va?

Har inte så mkt mer att skriva just nu.
Eller jo. Herregud hur kunde jag glömma det här?!

R.I.P Dolly Parton

Du låg där helt stilla när mamma kom hem, och Fru Jansson låg helt stilla bredvid dig och såg förskräckt ut! Vem ska nu gå på bordet och äta på våra tallrikar?


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0