Ännu en ny dag!

Idag är det tisdag och idag är det både Desperate Housewives och Eurovision song contest - delfinal! Men inte för Susanna! För hon ska jobba kväll och slutar 22:00!

Jag hade tänkt att vara snäll emot Baso idag och åka bort till honom med bullar, men jag får sån panik! Över tid! Jag börjar 4, och jag blir sjukt orolig att jag inte ska hinna till jobbet om jag åker till honom! F'låt! Jag kan komma i morgon, för då är jag ledig! =) Bullkalas i morgon?

Min man får jag inte se mkt av nu för tiden, då han jobbar konstant, dygnet runt! Men, det står jag ut med! Det innebär att jag kan sitta och spela gitarr och sjunga hur mkt jag vill =) Men idag så kommer han att komma hem innan jag slutar jobbet, så det blir lite jämnställt där!

Kommentarer
Postat av: Din man

Förlåt älskling... jag ska försöka jobba mindre... nån gång i slutet på sommaren:)

2009-05-12 @ 16:45:17
Postat av: Katja

You make everything sound so funny. Liksom ironiskt på något sätt. I like it!



Ha en fortsatt trevlig dag, btw! :)

2009-05-12 @ 18:04:12
URL: http://kingandqueen.blogg.se/
Postat av: mamma mia

se det positivt, ni sliter inte på varandra...hihi

2009-05-13 @ 17:08:50

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0