Vi har en plan...

Jag och Martina ska börja gå på måndag! Inte med rullator eller gåstol utan helt själva! "Vi lovar och svär att vi ska bli två bättre och sundare människor under promenaden!"

Idag så är jag ledig, och ska snart spatsera ner till en frisörsalong och se om dom har en tid för mig, typ, precis, då! Mitt hår är i stort behov av hjälp, och den hjälpen borde komma nu!

Jag börjar att bli smått irriterad. Vi har bott i den här lägenheten i över 3 månader nu. Dörren är fortfarande inte fixad! Dålig stil, dååååålig stil! Men nu ska jag inte älta det mer, utan nu tänkte jag visa kort ifrån i lördags! Fick ta mig en funderare på detta nu. Tog jag några kort i lördags gott folk?


Vet jag tog ett kort. Och det var detta, då våran hatthylla vägrade vara med och leka nåt mer. Men sen när vi kollade lite närmare, så såg vi att det var ingen plugg i hålet! Det är en betongvägg for crying out loud!
Och ja, ni får lov att vrida på huvudet. Jag ger er tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja nu jävlar blir det promenad 1 timme varje dag, och fy på dig om du bangar...hahah=)

2009-03-04 @ 20:43:19

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0