UPPDATERING!

Den rätte för Rosing är ett underhållande program. Man ser sånt som man inte trodde fanns på riktigt. Jag hoppas att hon väljer 21-åringen som är Hugo Boss-modell. Det gör min dag om hon gör det! *hoppas*
OBS! Känsliga läsare varnas inför det som kommer här!
Linda har ju redan pojkvän! Det hade hon redan innan programmet började!

- Jaha, kvinnor förbjuds lämna hemmen i Afghanistan? Men kom igen! Linda Rosing har redan pojkvän!
Där
har vi en nyhet i världsklass!

Och Förlåt till alla er som vill ha tag på mig idag, men mår verkligen inte bra, och jag känner att jag orkar inte prata i telefon någonting idag! Så jag hör av mig till er i morgon om jag mår bättre!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0