Uppdateriiiiing!

Åh, vad vuxen man kände sig när man gick på högstadiet! Man tyckte att man hade fått koll på läget och att dom som var yngre skulle se upp till en. Idag, har jag kommit fram till att man får nog aldrig riktigt koll på läget, även om man många gånger vill tro det. Blir man någonsin helt vuxen tro? Eller, när blir man vuxen, enligt er?

Under helgen så blev det till en början lugnt på fredagen, men jag och Björn följde med Saaben, Pernilla och Marie på förfest hos Fanny, där vi surplade 3,5or och sen gick vi hem vid halv 12, då vi inte skulle med ut på krogen. Min mobil gick ju som sagt var sönder då, så var lycklig när jag gick hem!

På lördagen så åkte jag ut till Siba för att bya mobil, och sen gick jag bort mot Biltema, där Arkens Zoo (eller nåt) för att köpa en mus till Thomas. Jag fick en chock när jag skulle betala. Dom krävde 75 SPÄNN av mig! =O För en mus som jag skulle mata en orm med, och inte nog med det, Dom hade tänkt att ge mig musen i en papplåda! Papplåda! Fattar ni hur många sekunder det hade tagit innan musen hade gnagt sig ut? Som tur var hade jag med plastlådan som pappa köpt till mig, annars vettefan hur det skulle ha gått. Men jag kan säga som såhär;
  • Arken zoo! Ni har nu och föralltid mist en kund! För jag tänker aldrig, aldrig, aldrig handla hos er någonsin igen! Våra råttor som vi har hemma hos mamma och pappa kostade för fan 45 spänn på Parva zoo. En mus till  en orm kostar 25 kronor på Parva zoo.
Jag vägrar betala 50 spänn mer för en liten jävla mus.

Mötte Carlsson, mata orm, gjorde mat, åt, gjorde sig iordning, martina kom, björn kom hem, melodifestivalen blev, ingång till nöjes, kollade klart på melodifestivalen, grät nästan över att sverige tänker skicka iväg en operasångerska till eurovision och jag tänker bojkotta eurovision! Dansa, dansa, dansa, gick hem. åt korv med bröd. Sov. Vakna. Åt mat. FIlm. Film film.

Bättre uppdatering i morron. Ska sova nu.!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0