Time after Time

Nu sitter jag här i lägenheten och har precis spelat in Time after Time av Eva Cassidy. Tänk vad man får för sig när man inte har något att göra ^^

Idag så har jag varit med mamma på stan lite och ätit mat och sen har jag inte gjort så jädra mkt mer. Ska leta reda på lite klänningar som Anki ska låna av mig och sen blir det bio med Martina, Marie och Saaben. Vi ska se En shoppaholics bekännelser, förhandsvisning gratis bio! Det är alltid välkommet =)

Hockey var det igår också! Färjestad slog ut Brynäs, med 2-1, ut ur kvartsfinalen, och nu blir det semifinal för Färjestad! Gött gött gött!
Haha, det roligaste på hela kvällen var på vägen hem ifrån matchen. Vi hade parkerat bilen borta på norrstrand, för det går lika fort att gå dit, som det gör att åka ifrån arenan efter matchens slut, och när vi gick där så åkte det en vit limousin bredvid oss och mamma ville gärna åka i den, för hon tyckte att det var så kallt. Helt plötsligt så öppnar limon fönstret och en man frågar om vi tjejer inte vill åka med. Jag vände mig om och sa glatt; Det går så bra ändå! Men tack ändå hörrni! Då ville mamma gråta. Haha. Men det såg ut som en slibbig man, och så åkte dom ner mot motorvägen sen, så vem vet? Vi hade kanske hamnat i Brynäs om vi hade sagt ja. Haha.

Nej, nu ska jag spela in nån mer låt, har ni några förslag?

Kommentarer
Postat av: Henke

Hahaha, stackars Mia! xD

2009-03-13 @ 14:51:56
Postat av: Petra H

Tycker oxå synd om mamma Mia!! Men man vet ju aldrig vart ni hamnat OM ni åkte med....

2009-03-16 @ 20:03:59

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0