Se påfan

Jag har gjort något stort och intresseväckande! Jag har gjort om min blogg nu! Fast med mitt illamående, min huvudvärk och min kissnödighet, så får det duga så här för kvällen! Sådeså!

Känner mig sliten och borde gå och lägga mig och sova bort allt det onda som finns i mig! Sov faktiskt i 2 timmar förut, när Björn tvättade och mådde betydligt bättre efter det, även om allt ont har kommit tillbaka nu mot kvällen! Det är skitskumpf, men så fort jag äter någonting så mår jag svinilla. Och äter jag ingenting så mår jag också illa, menmen. För er som känner mig, så fattar ni säkert att jag lider otroligt mycket av att inte kunna äta mat och njuta av det!

Nej, borsta tanden blir och sen kolla klart på filmen på 6an, och sen sussa och hoppas på att morgondagen blir bättre än dagen! Hoppas på att det är lika skönt väder ute i morgon som det var idag, så jag kanske orkar gå ut och gå lite! Men det beror allt på hur min kropp bestämmer sig för att jävlas med mig!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: moster

ja det låter ju som om du vore gravid...har du kollat?

2009-04-01 @ 10:40:56

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0