PGA rånet, respektera personalen och ställ inga frågor

Allt ser lite skumpf ut med min webbläsare, men jag mår för dåligt för att orka bry mig om det.

Förut, så gick jag och min man och hämtade bredbandet, sen in på konsum för att köpa cheesrings och cola. Det satt fina lappar lite överallt inne på Konsum med texte; PGA rånet, respektera personalen och ställ inga frågor.

Jag (till min man) - Men va elakt! Tänk om man inte hittar spagettin, och så får man inte fråga! Ska man irra omkring i evigheter i hopp om att finna spagettin?
Min Man - Eller så menar dom att man inte ska fråga dom om rånet?
ett ljus gick upp för mig

Nu mår jag dåligt. Jag och min man har inte pratat med varandra på över en halvtimme. Jag mår inte dåligt ¨på grund av det, utan jag mår bara dåligt för att jag är sjuk, men iallafall. Han sitter i en fåtölj och jag vid skrivbordet. Båda två sittandes med en dator framför sig. Men det är lugnt.
Vi har msn.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0