Ont i benen efter 300 meter

Idag så vaknade jag 10.20. Lagom tid, tänkte jag och ryckte till då jag fick sms av mamma som frågade om jag ville med på hockey i morron. Eh, JA TACK! Kan ju vara avgörande matchen för Färjestad så att dom går vidare till semifinal direkt, så; Ja tack mamma. Mamma ringde sen upp mig och då kom bomben. Jag skulle vara på lönesamtal 10.45 idag. Då var klockan 10.25. Det tar 20 minuter för att gå till jobbet, men nu var jag inte klädd eller nåt alls. 10.47 kom jag till jobbet ^^ Haha.

Så till lilla anonyma kommenterare; - DU är bara avundsjuk för att min mamma bryr sig och påminner mig om saker som jag har glömt bort! AVUNDSJUKA! Hah! Hah! Haaaaaah!

För jag hade totalt glömt bort det. Eller rättare sagt, jag hade glömt bort vilken dag det var, datum och gud vette allt som jag hade glömt bort! Men nu sitter jag hemma igen iallafall. För er som undrar hur det gick, det säger jag inte. (jag vet inte själv ^^)
Och jag är 20 år.

Igår kväll så träffades jag, Marie och Saaben. Vi lagade mat och kollade på film (Leo, som jag tyckte var bra och som Saaben dissade till den gräns att regissören fick ont i hjärtat) för Marie ska ju flytta till Cypern på söndag, så vi hade lite myskväll innan hon åker, ifall jag inte hinner träffa henne något mer innan hon åker bort på sin 8 månader långa resa!

Kvälllens roligaste;
Saaben - Men Marie! Du måste ha Halebop!

Kvällens ironi;
- Jag ska på bio ikväll!

Kvällens måsten;
- Leveransrapport och msn i mobilen

Nu ska jag iallafall äta frukost/lunch (eller heter det brunch?) för jag är hungrig. Intresseklubben antecknar.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0