Nu ni, jävlar i min lilla låda!

Idag så är det måndag, och ny vecka. Idag så är jag ledig, eller jag får jobba ikväll om jag vill, men jag kan inte, eftersom att Marie kommer till Karlstad idag, och det kanske är sista gången man får se henne på en sisådär 8 månader! Galet länge ju!

Har tvättid idag, så gick upp vid halv 9, då Björn gick iväg till jobbet och redan stoppat i en maskin! Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska bli hungrig så att jag kan äta lite frukost, och sen blir det ner för den 3e maskinen, och det är 2 maskiner kvar! Haha. Nej, det är inte haha, det är tråkigt. Men det är inte tvätten som är det mest facinerande idag faktiskt. Idag så väntar jag på att Invest ka komma hit och greja med lägenheten. Dom kan inte komma med några ursäkter nu, because;
  • Ny dörr har dom redan, det köpte dom i fredags. Haka av den gamla, haka på den nya. Klart?
  • Dom mätte när dom var här, vilket innebär att dom borde, men man ska aldrig lita på hantverkare, ha mätt ut för persiennen och även införskaffat det.
  • Hatthyllan. När dom var här och bara ställde hatthyllan fint på höjden, antar jag att dom såg vilken storlek på pluggen som behövs för att kunna hänga upp hyllan bra igen.
Men det är ju bara jag alltså.

Min mamma läser min blogg, coolt tycker jag, nu behöver vi inte prata så mkt i telefon om allt! =P
Men hon ska få en lektion i hur man kommenterar nu, så håll hårt i hatten!
Klicka på bilderna så förstoras dom!

1.
Du kommer in på min blogg och läser ett inlägg. Under varje inlägg så finns den här texten;

2.
Om du klickar på denna texten så kommer du att komma in på en ny sida som ser ut såhär;

3.
Där det står Namn; skriver du ditt namn.
Och där det står Kommentar; där kommenterar du, och sen klickar du på; Skicka kommentar

Så mamma, det var väl inte så svårt? Nästa steg. Facebook!

Kommentarer
Postat av: Petra Helgeson

Hej Susanna!!

Jag håller med dig att Mia ska ge sig in på Facebook... har sagt det till henne!!

Kul förresten att du verkar trivas inom hemtj. Det ÄR ett skojigt jobb!!

Ha det bra å ta hand om ditt nya husdjur GRRR

Kram

2009-03-09 @ 13:01:42
Postat av: mor

ok. nu har jag iallafall till slut kommit in för första gången i mitt liv på en blogg. Spännande upplevelse. Men det här med facebook, det tar vi en annan dag. .såg att Marie ska gästa dig i kväll så jag ringer inget idag. Kom ihåg ditt lönesamtal i morgon. Ta med blanketten så att arb.giv.skriver under, innan du skickar den till facket. Jag funderar på att åka ner till onsdag. Är du ledig då?

2009-03-09 @ 17:50:58
Postat av: Anonym

Hallå Mor det är dax att din unge lär sig ta eget ansvar nu. Hur gammal är hon?

2009-03-09 @ 20:43:06

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0