Minnen från förr

God afton!
Det verkar vara lite inne att visa minnen ifrån förr. Jag tänkte inte vara sämre jag!!! Men jag fann inga, så jag driter it! Men det är väl tanken som räknas iallafall? Kanske även ska påpeka och berätta för er, kära läsare, att jag är faktiskt väldigt glad över att jag har kontakt med, i stort sett, alla mina barndomskompisar, på ett eller annat sätt. Har några som jag har växt upp med och som jag fortfarande är lite nära med, nu som då, och det känns rätt gött faktiskt!

Min man håller på att steka biffar nu. Vi har ätit 2 ggr inom loppet av 4 timmar och jag är sugen på mat igen! Gottigottigott! Med sås med en hemlig ingrediens i, som gör att det blir ännu gottigodare!

Skall även berätta för er att nässprayen som jag köpte förut, funkar utomordentligt! Så det var mig ett bra köp! För er som för anteckningar. Det kanske finns någon här som har antecknat allt spännande som händer i mitt liv, att jag kanske har en bok att se fram emot?

Men nu tänker jag byta kanal, för vill inte se på Robinson! Nåt annat skit finns det väl på tv en kväll som denna?


Jag, Saaben och Carlsson


Carlsson


Martina


Cecilia

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Det är gott med mat ;D jag ska snart lägga ut nya spännande bilder ska du se ;D

2009-03-21 @ 23:08:22
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0