Konsten att vara en prinsessa

Om man är en prinsessa så måste man vinka som ett fån och ha en man bredvid sig som ler som ett fån.

Det var mest det jag ville säga för tillfället, men låt mig tänka i 10 sekunder så kommer jag nog på något ska ni se!
....

Jobbade idag och sen gick jag hem. Hemma så stod det en soffa och två fåtöljer som inte funnits där innan. Det var dom jag köpte i onsdags och idag så körde dom hem dom. Schyrrans måste jag säga, faktiskt. Jag är jättetrött just nu och svinhungrig, och min man ska laga mat idag. Bestämde jag förut. Ibland så är det skönt att få sin vilja igenom. Man känner sig så... stort.. så stark och så.. KUNG!

Måste säga att jag blev grymt besviken på Nöjes Dj i Schlagerbaren, då han inte spelade Då står pojkarna på rad! Inte för att jag bad om den, men han borde ju ha fattat att jag ville höra den. Det lyser på Svensk Pop = <3 i pannan på mig!

Nej, nu blev jag väldigt tråkig och oseriös där. Det var en tjej som stötte på Björn i lördags. Riktigt besviken över att jag missade det. Inte varje dag man får se en desperat tjej som så övertydligt (min man förklarar bra!) försöker ragga upp någon. Om jag någonsin ser henne, så ska jag göra det enda rätta. Jag ska nita henne.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0