Jag orkar inte prata med er!

Idag så är jag seg, trött och har ett olidigt sug efter chips, dip och cola. För er som ringer till mig och undrar varför jag inte svarar, så har jag ett lätt och ärligt svar till er; - Jag orkar inte prata i telefon idag! Det är inget personligt mot er. Jag orkar bara inte. Jag är trött och ringer er i morgon istället, om jag har tid, då min mamma kommer ner till stan och vi måste fixa med en massa, massa saker.

Gårdagen var riktigt rolig och jag hoppas att alla andra också hade det, även om vi skiljdes åt! Tack Christine och Stina för tårtorna som ni bakade! Dom var görgoda! =) Nej hörrni, nu ska jag och Björn gå till konsum och införskaffa belöningar och det andra, som jag för tillfället inte kommer på vad jag och Fia kallade det. Äh, chips och cola.

Mors!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0