Jag fatter verkligen inte...

Igår kväll så började jag att må illa, vilket resulterade i att jag kunde inte sova på hela natten. Tänker inte gå in på detaljer men mådde såppas dåligt att det blev inget jobb idag för min del iallafall! Usch, om det är något som jag hatar så är det att må illa! Jag sitter bara och håller det inne, även fast jag vet att jag mår bättre efter det, men under tiden, så uäääähh!

Det snöar ingenting just nu iallafall, men det är snö överallt! JAG BLIR GALEN!

Var en snabbis på Arena igår och fick hälsa på Chabbe (om det nu stavas så?), Bobby var jag några centimeter ifrån, men han hade fullt upp med att posa i sin tajta, vita t-shirt. Oksana hade inte mkt tid heller verkade det som, men jag såg henne när hon kramade Björn.

Var jag inte gårkvällens coolaste katt så säg?
...
Jag bryr mig faktiskt inte. Blev bara besviken över att Linda Rosing inte var där, då jag ville peta på hennes läppar. Nej, soffan blir!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0