Jag är vid liv!

Jag har varit frånvarande några dagar nu och jag har inga ursäkter till det heller för den delen! Men jag kan uppdatera er om vad har hänt under veckan! Håll hårt i hatten!

I måndags så blev det ju en ny mobil som jag redan berättat om. Förstörde lasagnen då jag gjorde fel på alla håll och kanter! Så fick göra kycklig istället!
I tisdags så jobbade jag och i onsdags så gjorde jag nog inte så mkt på dagen, men på kvällen så blev mat på max med pappa och sen blev det hockey för min och Jeas del!

Vilken match! 2-0 till skellefteå direkt! Pulsen steg men så gjorde Färjstad 2-1! Slutade 2-2 efter alla tre perioderna. En förlängning utan något mål efter det, och sen blev det en till förlängning då pulsen var så jävla hög! Man kände riktigt hur nerverna ville svika en! Fyfan, man bara skrek och skrek och ville så jäääävla gärna att färjestad skulle avgöra! Och till slut kom målet som avgjorde matchen och som skickade Färjestad till final! Eero är min nya favorit och vid halv 11 på kvällen så lämnade vi arenan och gick överlyckliga mot Norrstrand! Kvällen blev bara bättre då när vi var vid Statoil och Skellefteåbussen kom dit och dystra människor kom ut ur den. Min syster kunde inte sluta skratta och man kände sig... stor!

Sen får resten av Sverige säga vafan dom vill, men vi har Sveriges bästa målvakt! Jonas Gustavsson shalalalaa!

I torsdag så jobbade jag och fick mitt lönebesked och allt var guld och gröna skogar!
Idag så fick jag lönen, och jag var till och med glad när jag betalade räkningar! Jag satte mig efter det och började att sy overaller, men tro på fan att synålen gick sönder och nya nålar har jag såklart inte! Så gav upp och ska göra mig iordning för att gå in till stan och möta upp Martina för att sen gå till Bmb och äta mat.
kvällen kommer att avrundas på arena, och det ganska så tidigt, då jag ska upp och jobba 7 i morron bitti!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0